Bohaterowie Niezależni do dyspozycji Mistrza Gry
Hibernia :: Część Informacyjna ::
Strona 1 z 1
Bohaterowie Niezależni do dyspozycji Mistrza Gry
[You must be registered and logged in to see this image.]
~ CHARAKTER ~
W młodości był jak większość Duchów Lasu. Liczyła się dla niego tylko natura, kontakt z nią i opieka nad Lasem, w którym mieszkał i którego stanowił część. Wtedy też towarzyszyła mu pogoda ducha, niesforność. Ale w przeciwieństwie do innych Duchów Lasu, nie był mściwy. Bo ci często mścili się na tych, którzy wchodzili do ich miejsca zamieszkania. On jest tylko dobry... bardziej pobłażliwy.
Teraz, kiedy się zestarzał nadal nie stracił pogody ducha, swej dobroci. Jak na stu pięćdziesięcioletniego staruszka nie brak mu też wigoru i w tej kwestii przewyższa jeszcze niejednego młodzieńca czy młódkę.
~ HISTORIA ~
Na sam początek można powiedzieć jedynie tyle, że jest Duchem Lasu, który zdecydował się przybrać postać zbliżoną do ludzkiej i zamieszkać z ludźmi. Całość historii zaczyna się wtedy, kiedy uratował małą dziewczynkę. Sierotę, która zabłądziła w jego lesie. Zlitował się na nią zamiast skazać ją na śmierć z łap niedźwiedzia. Wtedy był młodszym Duszkiem. Odprowadził ją do samej osady i kiedy ta nie chciała go puścić, postanowił się nią zaopiekować. Dlatego przybrał postać ludzką, choć i tak pod pewnymi względami się wyróżniał od ludzi.
Żył sobie względnie spokojnie wraz z dziewczynką, która dorastała jak na drożdżach. Była mu wielką pomocą, uczył ją także miłości do roślin i zwierząt. Jednak też przyszło mierzyć mu się ze świadomością, że ona będzie się starzeć. Dlatego wyruszył do Lasu, by naradzić się ze swoimi braćmi w kwestii dania jej tak niezwykłego daru jak długowieczność. Jednak Ci się nie zgodzili, był bezsilny.
Jednak bawił wnuczęta swojej córki i bawił również ich dzieci. Sam się tylko nieznacznie postarzał, choć ma już sto pięćdziesiąt lat. Ale dzięki temu też mógł tworzyć kronikę opisującą losy tej ziemi.
~ UMIEJĘTNOŚCI ~
- Zielarstwo - Będąc samemu w dużej mierze rośliną, zna właściwości każdej rośliny w lesie czy na łąkach. Potrafi z nich także przygotowywać mikstury o szerokim spektrum działania. Za ich pomocą pomaga ludziom tutaj mieszkającym.
- Czytanie i pisanie - Tego go już ludzie nauczyli. Za pomocą tej umiejętności, tworzy przepisy na swoje mikstury, ale także opisuje losy tej krainy upamiętniając ważniejsze wydarzenia.
wzór dla HIBERNIA by hellao[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this image.] | Dow Finbar Sto pięćdziesiąt lat Mroczny Las Mag |
~ CHARAKTER ~
W młodości był jak większość Duchów Lasu. Liczyła się dla niego tylko natura, kontakt z nią i opieka nad Lasem, w którym mieszkał i którego stanowił część. Wtedy też towarzyszyła mu pogoda ducha, niesforność. Ale w przeciwieństwie do innych Duchów Lasu, nie był mściwy. Bo ci często mścili się na tych, którzy wchodzili do ich miejsca zamieszkania. On jest tylko dobry... bardziej pobłażliwy.
Teraz, kiedy się zestarzał nadal nie stracił pogody ducha, swej dobroci. Jak na stu pięćdziesięcioletniego staruszka nie brak mu też wigoru i w tej kwestii przewyższa jeszcze niejednego młodzieńca czy młódkę.
~ HISTORIA ~
Na sam początek można powiedzieć jedynie tyle, że jest Duchem Lasu, który zdecydował się przybrać postać zbliżoną do ludzkiej i zamieszkać z ludźmi. Całość historii zaczyna się wtedy, kiedy uratował małą dziewczynkę. Sierotę, która zabłądziła w jego lesie. Zlitował się na nią zamiast skazać ją na śmierć z łap niedźwiedzia. Wtedy był młodszym Duszkiem. Odprowadził ją do samej osady i kiedy ta nie chciała go puścić, postanowił się nią zaopiekować. Dlatego przybrał postać ludzką, choć i tak pod pewnymi względami się wyróżniał od ludzi.
Żył sobie względnie spokojnie wraz z dziewczynką, która dorastała jak na drożdżach. Była mu wielką pomocą, uczył ją także miłości do roślin i zwierząt. Jednak też przyszło mierzyć mu się ze świadomością, że ona będzie się starzeć. Dlatego wyruszył do Lasu, by naradzić się ze swoimi braćmi w kwestii dania jej tak niezwykłego daru jak długowieczność. Jednak Ci się nie zgodzili, był bezsilny.
Jednak bawił wnuczęta swojej córki i bawił również ich dzieci. Sam się tylko nieznacznie postarzał, choć ma już sto pięćdziesiąt lat. Ale dzięki temu też mógł tworzyć kronikę opisującą losy tej ziemi.
~ UMIEJĘTNOŚCI ~
- Zielarstwo - Będąc samemu w dużej mierze rośliną, zna właściwości każdej rośliny w lesie czy na łąkach. Potrafi z nich także przygotowywać mikstury o szerokim spektrum działania. Za ich pomocą pomaga ludziom tutaj mieszkającym.
- Czytanie i pisanie - Tego go już ludzie nauczyli. Za pomocą tej umiejętności, tworzy przepisy na swoje mikstury, ale także opisuje losy tej krainy upamiętniając ważniejsze wydarzenia.
wzór dla HIBERNIA by hellao[You must be registered and logged in to see this image.]
Ostatnio zmieniony przez Breanainn dnia Sob Cze 22, 2013 10:44 am, w całości zmieniany 1 raz
Re: Bohaterowie Niezależni do dyspozycji Mistrza Gry
[You must be registered and logged in to see this image.]
~ CHARAKTER ~
Doświadczenia życiowe zmieniają ludzi to pewne. On od początku swego żywota nie miał łatwo. Szybko się nauczył samodzielności, wytrwałości. Jednak w tym okresie nie stronił od towarzystwa innych. Dopiero to, że był odpowiedzialny za śmierć swojej przyrodniej siostry go zmieniło. Stał się milczący, ponury i niechętny do kontaktów z ludźmi. Choć jego serce miękło często, kiedy zabawiał dzieci na jarmarkach i festynach. To też go czyniło szczęśliwym. Nie jest złym człowiekiem i to widać w jego czynach.
~ HISTORIA ~
Na świat przyszedł jako syn wodza niewielkiej, wręcz sąsiedniej wioski - Magh Bhille oraz karczmarki, z którą legł wódz. Tuż po porodzie ona przyniosła syna na dwór, przekazując jednej z kobiet, że to dziecko pana na tym zamku. Sama odeszła i słuch po niej zaginął.
Nim się opiekowała mamka, a kiedy osiągnął wiek siedmiu lat,jego egzystencja na tym zamku stała się trudna. Król też niewiele okazywał cieplejszych uczuć swoim dzieciom z prawego łoża, a on był zesłany do wykonywania ciężkich prac. Jednak pozwolono mu czasem uczęszczać na nauki jak i bawić się z przyrodnim rodzeństwem.
W tym okresie też odkrył u siebie pewne zdolności, które polegały na tworzeniu iluzji. Były to drobne sztuczki, kuglarstwo bawiące ludność jak i wywołujące zachwyt u gawiedzi. Także magik, który przybył do osady rok później, pokazał mu jak tworzyć inne sztuczki magiczne. Bo dostrzegł w nim ten talent. Pewna część zdolności, jakie posiadał była zbyt przerażająca. Miał wyruszyć z tym objazdowym magikiem, jednak ten odszedł albo przepadł bez wieści. Nadal też musiał służyć na dworze.
Tak więc minęło kilka lat, kiedy sam starał się doskonalić. Jedna z jego przyrodnich sióstr najbardziej uwielbiała te sztuczki magiczne i iluzje. Pewnego dnia poprosiła go o kolejną iluzję, kolejny pokaz. I nie mógł jej odmówić. A to był błąd, bowiem ten dar wymknął się spod kontroli. On to przepłacił osłabieniem, utratą przytomności. Byli razem na wzgórzu. Ona przerażona tym, co widziała uciekła w stronę krawędzi. Spadła z niej, a on nie mógł jej pomóc. Gdyby spadła do morza, być może by przeżyła. Ale tam wybrzeże było skaliste.
Musiał za to odpowiedzieć. Został wtrącony do lochu i wydawałoby się, że tam spędzi całe życie albo go zetną. Ale został uwolniony. Dostał pewną ilość jadła, cieplejszy płaszcz... bo jednak to krew władcy i nakazano mu opuścić wioskę oraz nigdy nie wracać do niej, bo inaczej czeka go śmierć.
~ UMIEJĘTNOŚCI ~
- Kuglarstwo - Szeroko rozumiane. Począwszy od bawienia ludzi magicznymi sztuczkami takimi jak wyczarowywanie monet znikąd, znikające ptaki czy sztuczki karciane po samą żonglerkę, teatr lalkowy. Także dotyczy to oszukiwania prostej gawiedzi.
- Tworzenie iluzji - Przez te wszystkie lata życia swój dar rozwinął do odpowiedniego poziomu, tym posiadając zdolność tworzenia długotrwałych iluzji i aż nazbyt realistycznych. Przez lata praktyki, podróżowania z innymi magikami poznał wiele takich przykładów, choć oni to naprawdę są oszustami.
wzór dla HIBERNIA by hellao[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this image.] | Peadar Raighne Trzydzieści dwa lata Magh Bhille Banita |
~ CHARAKTER ~
Doświadczenia życiowe zmieniają ludzi to pewne. On od początku swego żywota nie miał łatwo. Szybko się nauczył samodzielności, wytrwałości. Jednak w tym okresie nie stronił od towarzystwa innych. Dopiero to, że był odpowiedzialny za śmierć swojej przyrodniej siostry go zmieniło. Stał się milczący, ponury i niechętny do kontaktów z ludźmi. Choć jego serce miękło często, kiedy zabawiał dzieci na jarmarkach i festynach. To też go czyniło szczęśliwym. Nie jest złym człowiekiem i to widać w jego czynach.
~ HISTORIA ~
Na świat przyszedł jako syn wodza niewielkiej, wręcz sąsiedniej wioski - Magh Bhille oraz karczmarki, z którą legł wódz. Tuż po porodzie ona przyniosła syna na dwór, przekazując jednej z kobiet, że to dziecko pana na tym zamku. Sama odeszła i słuch po niej zaginął.
Nim się opiekowała mamka, a kiedy osiągnął wiek siedmiu lat,jego egzystencja na tym zamku stała się trudna. Król też niewiele okazywał cieplejszych uczuć swoim dzieciom z prawego łoża, a on był zesłany do wykonywania ciężkich prac. Jednak pozwolono mu czasem uczęszczać na nauki jak i bawić się z przyrodnim rodzeństwem.
W tym okresie też odkrył u siebie pewne zdolności, które polegały na tworzeniu iluzji. Były to drobne sztuczki, kuglarstwo bawiące ludność jak i wywołujące zachwyt u gawiedzi. Także magik, który przybył do osady rok później, pokazał mu jak tworzyć inne sztuczki magiczne. Bo dostrzegł w nim ten talent. Pewna część zdolności, jakie posiadał była zbyt przerażająca. Miał wyruszyć z tym objazdowym magikiem, jednak ten odszedł albo przepadł bez wieści. Nadal też musiał służyć na dworze.
Tak więc minęło kilka lat, kiedy sam starał się doskonalić. Jedna z jego przyrodnich sióstr najbardziej uwielbiała te sztuczki magiczne i iluzje. Pewnego dnia poprosiła go o kolejną iluzję, kolejny pokaz. I nie mógł jej odmówić. A to był błąd, bowiem ten dar wymknął się spod kontroli. On to przepłacił osłabieniem, utratą przytomności. Byli razem na wzgórzu. Ona przerażona tym, co widziała uciekła w stronę krawędzi. Spadła z niej, a on nie mógł jej pomóc. Gdyby spadła do morza, być może by przeżyła. Ale tam wybrzeże było skaliste.
Musiał za to odpowiedzieć. Został wtrącony do lochu i wydawałoby się, że tam spędzi całe życie albo go zetną. Ale został uwolniony. Dostał pewną ilość jadła, cieplejszy płaszcz... bo jednak to krew władcy i nakazano mu opuścić wioskę oraz nigdy nie wracać do niej, bo inaczej czeka go śmierć.
~ UMIEJĘTNOŚCI ~
- Kuglarstwo - Szeroko rozumiane. Począwszy od bawienia ludzi magicznymi sztuczkami takimi jak wyczarowywanie monet znikąd, znikające ptaki czy sztuczki karciane po samą żonglerkę, teatr lalkowy. Także dotyczy to oszukiwania prostej gawiedzi.
- Tworzenie iluzji - Przez te wszystkie lata życia swój dar rozwinął do odpowiedniego poziomu, tym posiadając zdolność tworzenia długotrwałych iluzji i aż nazbyt realistycznych. Przez lata praktyki, podróżowania z innymi magikami poznał wiele takich przykładów, choć oni to naprawdę są oszustami.
wzór dla HIBERNIA by hellao[You must be registered and logged in to see this image.]
Re: Bohaterowie Niezależni do dyspozycji Mistrza Gry
[You must be registered and logged in to see this image.]
~ CHARAKTER ~
Jest niewątpliwie poczciwą staruszką. Jednak pewnych rzeczy starszym się nie wytyka. Fakt, że dostąpiła takiego daru sprawił, że na starość znacznie zdziwaczała... ładniej mówiąc. W tym jej pomogła samotność. Ktoś by ją nazwał obłąkaną. Ale pomijając te nieliczne momenty niespotykanych zachowań, jest całkiem miła. Choć pewne problemy z komunikacją mogą być.
Jak na swój wiek, jest jednak dość żwawą staruszką, jeśli tylko nie dokuczają jej bóle kości i stawów. Jest jedną z tych staruszek, które zapraszają młodzieńców w wieku zbliżonym do wieku jej synów na słodki chleb i napar ziołowy. Ci z miejsca muszą się liczyć z tym, że będą wysłuchiwać o jej synach i zmarłym mężu oraz że zostaną otoczeni przez koty.
~ HISTORIA ~
Na świat przyszła w tej wiosce osiemdziesiąt pięć lat temu jako córka garncarza i jego żony. Wydawałoby się, że będzie zwyczajnym dzieckiem, które nie będzie mieć szansy na poprawę swojego losu. Jednak nie była zwyczajna, została obdarzona niezwykłym darem. Zaczął się on ujawniać w dziesiątym dniu imienia, kiedy to zamiast bawić się z rówieśnikami zastygła w słup. Jakby wpadł w trans, nie reagowała na wołanie rodziców. Wtedy to przepowiedziała, że nadejdzie zaraza i dosięgnie także ich osadę. Jednak nie była w stanie powiedzieć, kogo dokładnie ona zabierze. Widok martwych ciał zaścielających gościniec, ptaki żerujące na zmarłych i chorzy ukryci w domach, którym pomóc nie można... to ją przerażało. Było zbyt realistyczne. A także tego obawiali się ludzie tutaj. Niebawem zaraza nadeszła. Dosięgła nawet dworu, zabrała jej matkę i większość rodziny. A także sprawiła, że lud zaczął się jej bać. Zima też skutecznie zdusiła chorobę. Nie był to jedyny taki przypadek, było ich znacznie na przestrzeni lat.
Dorosła, a że była piękną dziewczyną, to została wydana za mąż. Na świat wydała dwóch synów. Nie była jednak szczęśliwa w tym małżeństwie. Jej mąż się obawiał, jakby to jemu miała śmierć przepowiedzieć. On to dopiero zmarł w wieku pięćdziesięciu lat. Ona została sama z dorosłymi synami. Ci jednak założyli swoje rodziny. Ona żyła sobie z dala od innych ludzi, którzy i tak jej unikali. Jak i szanowali, co było widać kiedy do niej przychodzili chcąc poznać swój los.
~ UMIEJĘTNOŚCI ~
- Przewidywanie przyszłości - Dar jak i w pewnym sensie przekleństwo. Ale dzięki niemu mogła się przysłużyć wiosce. Tutaj głównie chodzi o wróżenie z wnętrzności zwierząt.
- Nekromancja - Dar bezpośrednio powiązany z pierwszym. Pozwala widzieć jej dusze zmarłych i za ich pomocą przepowiada często przyszłość albo dowiaduje się o tym, co już było.
- Czytanie i pisanie.
wzór dla HIBERNIA by hellao[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this image.] | Beathas Tiernan Osiemdziesiąt pięć lat Hibernia Wiedźma |
~ CHARAKTER ~
Jest niewątpliwie poczciwą staruszką. Jednak pewnych rzeczy starszym się nie wytyka. Fakt, że dostąpiła takiego daru sprawił, że na starość znacznie zdziwaczała... ładniej mówiąc. W tym jej pomogła samotność. Ktoś by ją nazwał obłąkaną. Ale pomijając te nieliczne momenty niespotykanych zachowań, jest całkiem miła. Choć pewne problemy z komunikacją mogą być.
Jak na swój wiek, jest jednak dość żwawą staruszką, jeśli tylko nie dokuczają jej bóle kości i stawów. Jest jedną z tych staruszek, które zapraszają młodzieńców w wieku zbliżonym do wieku jej synów na słodki chleb i napar ziołowy. Ci z miejsca muszą się liczyć z tym, że będą wysłuchiwać o jej synach i zmarłym mężu oraz że zostaną otoczeni przez koty.
~ HISTORIA ~
Na świat przyszła w tej wiosce osiemdziesiąt pięć lat temu jako córka garncarza i jego żony. Wydawałoby się, że będzie zwyczajnym dzieckiem, które nie będzie mieć szansy na poprawę swojego losu. Jednak nie była zwyczajna, została obdarzona niezwykłym darem. Zaczął się on ujawniać w dziesiątym dniu imienia, kiedy to zamiast bawić się z rówieśnikami zastygła w słup. Jakby wpadł w trans, nie reagowała na wołanie rodziców. Wtedy to przepowiedziała, że nadejdzie zaraza i dosięgnie także ich osadę. Jednak nie była w stanie powiedzieć, kogo dokładnie ona zabierze. Widok martwych ciał zaścielających gościniec, ptaki żerujące na zmarłych i chorzy ukryci w domach, którym pomóc nie można... to ją przerażało. Było zbyt realistyczne. A także tego obawiali się ludzie tutaj. Niebawem zaraza nadeszła. Dosięgła nawet dworu, zabrała jej matkę i większość rodziny. A także sprawiła, że lud zaczął się jej bać. Zima też skutecznie zdusiła chorobę. Nie był to jedyny taki przypadek, było ich znacznie na przestrzeni lat.
Dorosła, a że była piękną dziewczyną, to została wydana za mąż. Na świat wydała dwóch synów. Nie była jednak szczęśliwa w tym małżeństwie. Jej mąż się obawiał, jakby to jemu miała śmierć przepowiedzieć. On to dopiero zmarł w wieku pięćdziesięciu lat. Ona została sama z dorosłymi synami. Ci jednak założyli swoje rodziny. Ona żyła sobie z dala od innych ludzi, którzy i tak jej unikali. Jak i szanowali, co było widać kiedy do niej przychodzili chcąc poznać swój los.
~ UMIEJĘTNOŚCI ~
- Przewidywanie przyszłości - Dar jak i w pewnym sensie przekleństwo. Ale dzięki niemu mogła się przysłużyć wiosce. Tutaj głównie chodzi o wróżenie z wnętrzności zwierząt.
- Nekromancja - Dar bezpośrednio powiązany z pierwszym. Pozwala widzieć jej dusze zmarłych i za ich pomocą przepowiada często przyszłość albo dowiaduje się o tym, co już było.
- Czytanie i pisanie.
wzór dla HIBERNIA by hellao[You must be registered and logged in to see this image.]
Hibernia :: Część Informacyjna ::
Strona 1 z 1
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach